It´s kind of amazing


Hej!

vet inte riktigt hur jag ska börja, denna dagen var helt klart den bästa! Först så vaknade jag av att brannlarmet gick eller något, så jag kutade in till mamma och pappas rum och bara -DET BRINNER! typ.. men sen slutade det tjuta så jag la mig på soffan lite xD

När vi sen kom ut i backen, så åkte vi över till en annan del av trysil. Där var det ashärligt! Verkligen perfekta backar typ. Bara det att när vi hade åkt upp till toppen av hela berget så märkte jag att min spänne eller vad det nu heter, till snowboarden var borta (det som man spänner fast foten med likom) så nerför en backe (som säkert var 5km lång eller mer) fick jag sitta på snowboarden och åka ner! Hahahha! Asså det enda jag tänkte var hur jäkla konstigt det måste ha sett ut! Och sen så åkte jag in i en snöhög och ramlade utanför snowboarden så den åkte iväg, så jag fick springa efter den samtidigt som jag typ skrattade ihjäl mig!

Men sen hittade vi spännet vid liften ;) Hahah! Fast fick iallafall ett regält skratt! ;)

Imorgon så ska jag och mamma åka längdskidor! Får se hur det går xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0