Hemma! ♥


Hejsan hoppsan!
Hur mår alla? Själv mår jag jätte bra! Trysil och veckan har varit kanon! Innan trodde jag att de inte skulle bli så bra, för att förra gången vi bara åkte till trysil över dagen, så var det hemskt väder och johanna bröt armen, men nu var det jätte fint väder hela veckan! Och inga ben bröts x)

Vi kom hem ungefär vid klockan 18 idag. Stack direkt till elin och snackade lite med henne och så ;) Efter det så gick jag hem och pappa hade precis hämtat sitt Sigma 17-70/2,8-4,0 objektiv! Så det testade vi, just nu har vi 5 objektiv i familjen! Wohoo! Imorgon ska jag testa det lite mera, det är ett macro objectiv, men ska testa att ta lite självporträtt med det också (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0