A new design


Vaknade med en brutal huvudvärk idag! Så det blev att stanna hemma :( skit också!
Har suttit och knåpat med en bloggdesign som nu är uppe (tryck f5 om ni inte ser den) och kollat på doras utforskare (y) yey, my life is perfect ;)

Har inte bloggat på 4 dagar, det är sämst, men detta är vad jag gjort..

Måndags: åkte till skolan, hade friluftsdag, så jag och några till cyklade ner till friskis och körde ett intensi/medel pass där. Sen åkte jag hem, pluggade och åkte sen till fotbollsträningen. + pappa fick hem sin Canon eos 600D, så provade den lite xd

Tisdags: var i skolan, slutade 15.40, stannade kvar och pluggade. gick en långrunda med Sindy, Sen åkte pappa och jag och gymmade i 1 och en halv timma. Åkte hem, duschade och la mig typ xD

Onsdags: skola, efter det åkte jag och mammsen ner till grand, prisenter till bästakompisen som fyller år på söndag, och lite lincvätska xD haha, sen åkte jag hem och gjorde klar min so-tankekarta och kollade på fuskbyggarna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0