studiedag


tjaaaa!
 Min dag började med attt jag vaknade åt, gick med sindy och duschade :D
Sen stack jag, johanna och Elin ner på stan och goosade :D sen smsade adrian och frågade om han och victor kunde komma och sjääälvklart fick dom det :) så då kom dom och gick lite med oss :D
Sen gick vi hem till johanna och pratade, skrattade och hade allmänt niice =)

aa, det var typ min dag, nu sitter jag och försöker få in franskan i mitt huvud, den är tills imorgon och jag har inte övat ett skit ;) men hoppas att det går bra iallafall :D

ska skänka ett ord till Ellen som åker till turklandet idag, saknar henne redan den dära gullungen. Men men, aa skulle bara säga det xD ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0