buhuuuu :(


hahahahha, älskar när niall säger -that´s me niall from one direction *blink. sjuuukt gulligt ;)

Jag har inte bloggat alls bra, men jag är sjuk igen :( Jag hatar det!! Vaknade igår av att jag hade så sjukt ont typ under revbenen konstant! Men mamma ringde vårdcentralen och jag fick en alvedon och sen blev det faktiskt bättre :) Idag ska jag till läkaren, hoppas att det går bra, för jag vill verkligen inte vara sjuk!! Missar troligtvis tc :( dom som träffar mig på dagarna vet hur mycket jag har sett fram emot det :( och missar dom sista fotbollsmatcherna också, stackars vendela har spelat jätte mycket nu!

Så just nu är mitt liv sämst! Men tänker inte låte det drabba er, hoppas att ni har det kalas bra iallafall! ♥

Kommentarer
Postat av: Vendela :)<3

Stackars mig ... :( <3

2011-09-23 @ 17:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0