I brist på bilder, tar man en bild Från Frankrike ist ♥


Nu har jag varit jäkligt duktig och sprungit en runda! wohoo, 5,5 km faktiskt :D Nu efterrråt känns det awwesoome! Så suchade för inte så länge sen och upptäckte världens myggbett :s okej det finns kanske värra men det var rätt stort ;)

Vi var ute en runda med båten idag, solade och badade :D Sen åkte vi in till en vik så att jag kunde åka lite wakeboard ;) Det var förre året jag åkte senast, men vinglade mig ändå upp! Hade glömt hur svårt det är!

Med det anslutar jag dagen ;) nej jag ska inte lägga mig än ;) Men när jag har tid och blogga är klockan redan typ elva elr tovl och då är det svinmörkt ute och då vill jag ju inte ta fram datorn och sitta där i mörkret ;) hehe, och internett är pisssegt om man inte sitter ute ;)
Men nu ska gå och ta lite pannkakor och sen poppa poppcorn och kolla på lotta på Liseberg eller om det finns något roligare :)

Kommentarer
Postat av: Emma - photography

Så fint! :)

2011-08-06 @ 19:52:12
URL: http://emmajjohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0