första kicken!

Tjosan Hejsan!!

Startade denna bloggen idag, började om från början.. igen. Denna gången har jag lovat att ta tag i bloggandet med! Innan har jag bara typ sagt: 
- nääe, inte nu Nu. kommer det bli mer:
- aoo, kanske ett till då.. :P Bara för att jag tycker att det är brutalt kul att blogga :D

Nu har jag skrivit en liiiten bit, och ni har inte fått reda på så mycket om mig. Jag heter då Mathilda ;P Jag föddes den 13 maj 1998. Hon var välldigt busig som barn, lekte med både dockor och bilar, tyckte det var superkul att ta på sig smink, nagellack och en sniicig klänning och bara vara fin.
Nu när hon blivit lite äldre vet hon att hon är galen i fotografering, älskar lukten av hästar och brinner för fotboll!
Kan skratta i timmar med sina bästa vänner och vara allmänt knasig :S

Det var en liten knutta information om mig själv ;) haha, nu kommer jag finnas här en lååångt tid framöver

Förresten!! Förlj mig gjärna på bloglovin, fråga en fråga i blogresponce, komentera något ruuligt eller tipsa dina kompisar om bloggen :) Det skulle vara kanonkul! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0