A pretty face doesn't mean a pretty heart

hey homies!
matteprov stog på schemat! det gick åt skogen! eller det kändes som det iallafall, haha..
Efter skolan åkte jag och johanna hem till mitt crib. vi spelade guitarr hero (haha), försökte plugga (det gick inte så bra ska jag tala om för er) och gjorde lite toast typ xD

Imorgon så drar jag, johanna, ellen och elin runt på stan lite efter skolan (som dessutom erbjuder sovmoron till halv tio imon för klass 7G), detta helgen tror jag kommer bli jävligt bra! fredag stan då, lördag är det tc-time och på söndas så tror jag att julia, jag och johanna ska fotografera lite ;)




Kommentarer
Postat av: Alexander

Hej! Rösta gärna på mig till årets affärskreatör 2012. Jag kan vinna en plats på handelshögskolan i stockholm. Du kan även vinna en plattång på min blogg om du är med och röstar.



http://utmaning.hhs.se/rosta/alexander-berglund

2012-02-03 @ 14:09:51
URL: http://alexanderberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0