Tidsfördriv

1. Hur gammal är du om fem år? 17
2. Vem var den sista du träffade? om man nt räknar med familjen, så elin
3. Hur lång är du? vene
4. Vilken var den senaste film du sett? Hahha, tror det var high schoolmusical elr ngt ;D
5. Vem ringde du senast?
vet nt ;)
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Låst minmobil så kan nt kolla det ;)
7. Vad är dagens planer? sova.. zzzzzz..
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? smsa :)
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta :)
10. När såg du senast din mamma? nyss :)

11. Vilken ögonfärg har du? Grönblågrå typ (a)
12. När vaknade du idag? 07.10
13. Har du någon gång hittat en katt? nej? hah
14. Vilken är din favoritplats? har många..
15. Vilken plats föredrar du minst? sjukhus..
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Ingen aning :s tänker nt så långt..
17. Vad skrämde dig som liten? Nalle puh.. ;D hahahah
18. Vem fick dig att skratta senast? Vet nt xD
19. för ung för att äga vinylskivor? va? vad är det? ;o
20. Har du stationär eller bärbar dator? bärbar :D
21. Sover du med eller utan kläder på dig? med kläder? :)
22. Hur många kuddar har du i sängen? tre elr fyra :D
23. Hur många landskap har du bott i? 1 :)
24. Har du någon gång spytt på fyllan? noy :)
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? beror på vilka skor ;D hahah
26. Är du social? jaadå ;)
27. Vilken är din favoritglass? chockladkross :D
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? hahha, som om jag skullevinna en miljon.. xD Men jag skulle köpa en iphone och sen typ spara lite och sånt skit ;)
29. Tycker du om kinamat? jadå!
30. Tycker du om kaffe? nej
31. Vad dricker du till frukost? mjölk elr vatten :)
32. Sover du på någon särskild sida? nope, vrider och vänder på mig hela tiden xD
33. Kan du spela poker? inte bra på det, men vet liiiiite hur man gör xD
34. Tycker du om att mysa? Vem gör nt det? :oo
35. Är du en beroendemänniska? haha, tror nt det ;)
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Robert Pattisson känner jag (a) hahha, nää inte riktigt :)
37. Vill du ha barn? 3, 5 elr 7 st ;D
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, och sen lite Franska då :)
39. Har du någonsin åkt ambulans? nej
40. Föredrar du havet eller en pool? båda typ, beror på likom..
41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder elr smink o sånt där xD
42. Äger du dyra smycken? nä, är kung på att slarva bort smycken ;)
43. Har du någon gång testat narkotika? nope
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Pepparkakka (a)
45. Vem är den roligaste människan du känner? Alla mina vänner? ;D
46. Välj ett ärr på din kropp? På mitt ben.. som jag fick när jag var liten ngn gång ;)
47. Vad har du för ringsignal? ngn llåt ;)

48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Hhaahhah, aa ;D

49. Flirtar du mycket? AlL ThE time!? eller? ;ooo
50. Vart togs din profilbild för din blogg? Mitt rum :)
51. Kan du byta olja på bilen? nä?
52. Har du fått fortkörningsböter? nej :)
53. Vilken var den senaste bok du läste? Nu läser jag Elsas värld
54. Läser du dagstidningen? Bara serierna ;D

55. Dansar du i bilen? när jag är på bra humör ;)
56. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Rix fm måste det varit;)
57. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Geografi -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0