i'm not a nerd, i'm just smarter than you

Hej allihopa!

Jag är tillbaka med nya krafter och insperation! jag har tillockmed skrivit en lista (med bara 4 punkter men det är iallafall något ;)) om hur jag ska 'blogga bättre'. så nu om mina punkter går vägen så kommer ni få se mer outfits, bilder och inlägg xD

Jag har ju varit sjuk (det kanske ni hör för jag sitter och skriver massa jävla listor för att jag är rastlös) men imorgon tar jag ton och hasar iväg mig till skolan. hörs då! eller senare ikväll!



Kommentarer
Postat av: Josefine

Roligt att du är frisk nu! :)

2012-01-31 @ 22:12:46
URL: http://joseffinedjur.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej på dig! Jag heter Vendela och har precis startat en blogg , det skulle vara jätte kul om du kunde kolla in den och kanske ge tips :)Vi kan följa varandra på bloglovin om du vill? KRAM http://vendelagranberg.spotlife.se

2012-02-01 @ 13:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0