Sick


Har ni märkt att designen är ändrad? om inte kan ni kolla en gång till eller trycka på f5 xD

Jag är sjuk.. förkyld är ordet, har suttit och kollat på tv heeeela dagen.

Har inte bloggat på lääänge men det är just för att jag ska försöka ha så roligt som möjligt nu på högstadiet och det har jag verkligen! Det har varit såå sjukt kul! Har verkligen världens bästa klass! :D

Har inte så mkt att berätta så kan skriva lite om vad jag gjort under veckan xD

Måndags: Skola, sen gich jag med sindy med örn ;) haha. Sen tränade jag med på kvällen :D
Tisdags:  skola, jag hade piss ont i huvudet och halsen så jag skippade träningen :(
onsdags: skola, åkte hem till johanna med adrian, victor och ellen. Sen gick jag hem och åkte till ridningen och red lite ;)
torsdags: skola, slappade hela dagen och pluggade lite
fredags: skola, Elin var här och vi snackade och snackade ;) sen kollade jag på tv (märkte ni att justin bieber var med i csi!! :O)
Lördags(idag): hemma, har kollat på tv och ikväll ska jag glo på csi hela kvällen xD (y) och äta tacos (y)

Kommentarer
Postat av: Runemona

Great .Now i can say thank you!

2011-11-20 @ 14:19:25
URL: http://runemona.blogll.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0