Dag 3 – Mina föräldrar


Hade bara en överredigerad bild på papsen ;)

Tjoooosan :)
Mina päron betyder mycket för mig, precis som det gör för alla andra? Det finns inte så mkt att säga egentligen.
Min mamma och jag är rätt olika tror jag, hon gillar att ha det fint och så medans jag gillar att ha det stökigt ;) Pappa och jag är lite mera lika tror jag, när jag var liten satt jag gämt och kollade när han spelade krigsspel och sånt (men vågade aldrig prova själv, döda någon på en data, nej usch det var bara för läskigtxD) Men dom är likom normala ;) Toppenkanonföreldrar! Får göra ändå rätt mycket saker, fast dom har sina stunder då jag inte får någonting xD haha, men dom är underbara och jag älskar dom ändå! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0