in my ♥


Önskar att jag bodde i sthl just nu! Så jag kunde se one direction :( gosh, har inte tröttnat på dom än, skulled vara askul att se dom. men men, får nöja mig med att kolla på massa videos på youtube ist ;)

hejsan!
tänkte berätta lite om igår, han inte blogga ;) aja, efter skolan cyklade jag, elin, johanna och adrian hem till elin. Adrian var sjuukt sugen på pannkakor xD så vi gjorde smeten och började steeeeka ;) Sen satt vi på studsmattan och pratade och skrattade xD

Idag har jag och pappa varit nere vid media markt. Kollade på en mobil som jag troligtvis ska köpa, men det blir om ett tag när jag har lite caash ;) Köpte iallafall en ben´n jerry, som jag ska snaska på ikväll :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0