Älskar er!


aww, jag älskar er! Alla ni små söta saker som läser min blogg! Att ni kollar min blogg fast jag bloggar som en skit! Har faktiskt mer än vanligt med besäkare med! Gissa om jag blir mer sugen på att blogga då? Sjääälvklart!

I förrgår dygnade jag med en duns tjejoor, kollade på film hela kvällen och däckade på massa madrasser kl7. Eller jag tror jag slocknade ngn gång vid 6 ;) hahha. Sen innan det så gick jag på stan med Isabelle och Moa, köpte ingenting :s

Idag var jag på stan med mamma igen, köpte en jacka och ett par höga jeans. Vet inte riktigt med Jeasen men behöver ett par nya och sen så är dom höga, and i like it. Köpte en ansiktsmask til mammi och mig med, så vi får väll kleta på den sen ikväll :D

Men ni får ha det kalas bra! chioooooo! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0