Your love is my drog :)

hahah, råkade skriva fel och skrev dog ist för drog först, i rubriken ;) Skrattade lite och skrev detta :P

Är iallafall i sommarstugan nuu :) Pappa ville först inte ge mig internett, hihi. Trodde kanske att jag skulle sitta med det hela dagen *challa, lalla, la :) men nej, kanske springer en runda. Mitt sommarlöfte var att springa två gånger i veckan.. jag har sprungit två gånger.. på hela sommarlovet ;) hihihi :D
Förrestan så glömde jag kameran hemma.. buhuuuu! jäkligt dåligt av mig.. nu kommer jag verkligen behöva springa för att hålla mig lite sysselsatt, men pappa och johanna har med sig sin så får väl sno deras ;) mohaha :D


Förresten var internett segare än segast innan, då blev jag sur..

men sen blev det bra igen och jag blev dunder glad!!

Kommentarer
Postat av: LIIV - vanlig men unik

Mysigt med sommarstuga!

2011-07-24 @ 17:18:14
URL: http://liivahliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0