Saknar er Tjejoooor ♥


Jag ser helt knas ut ;)

Tur att jag kommer träffa dom i helgen! Jag och Elin drar ner till Karlskrona och stannar där nån dag ;)
Vi var iallafall iväg till ikea ;) hihihi, köpte typ bara oviktiga grejoor :D hahah, och sen mat då :) hihi.
Kollade lite på gaderober, sängar och skrivbord. Vet typ exakt hur det ska vara, det är därför det är så svårt att hitta någon bra, efterssom man redan bestämmt hur det ska se ut ;)

Det är iallafall morden i midsummer nu :D wohoo, det gillas! Sen är det Criminal minds ikväll sen! Wohoooo! Shit bra kväll måste jag säga faktiskt! Har köpt digitalfoto tidningen också :D Så ska läsa lite i den sen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0