Några saker ni kanske inte visste om mig :)


• När jag äter mat, så äter jag allltid salladen först ;)

• Jag är väldigt, väldigt envis och nyfiken ;)

• Jag är typ beroende av facebook, hahaha xD

•  Jag har min mobil med mig överallt typ :P

• Jag ääälskar att skriva dagbok, tycker det är så himla mysigt, fast jag glömmer alltid bort den så den ligger på hyllan och skräpar :s Men det är extremt roligt att läsa det jag skrev för typ fyra år sedan ;) hahah, eller den man kan se vad det står ;) hah

• Jag är bäst på att göra mig hur ful som helst, har massor av kort där jag är helknasig och sen kollar man på nästa bild och ser mig skratta :D hahah

• Jag skrattar åt mina egna skämt.. mycket

• Just nu lever jag typ i min väska :s Har typ inga kläder i gaderoben som man kan ha nu i sommar ;)

• Jag ser gillar tubhalsdukar, helt otroligt sköna och snygga är dom!

• När jag är trött och väl har lagt mig är jag pratgladare än någonsin kan serriöst prata om allting! Men ibland kan det vara lite störande, men jag snackar på drar skämt och skrattar själv :D hahah

• Jag tror på kärlek vid första ögonkastet :)

• Jag älskar att smsa, även om personen är tråkig ;) haha, det är sjukt kul ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0