Gulligt! ♥


Tjenixen!

Jag är tillbaka i sommarstugan efter en helt fantastisk helg hos favotittjejerna! Jag och Elin åkte buss till Karlskrona och sen åkte vi till trummenäs och träffade Ellen och Johanna! Vi har snackat väldigt, väldigt mycket! Åkt in till stan och kollade runt lite ;) Åkt ring efter båten, Skrattat alot! Och massa annat! :D

När mamma och pappa hämtade mig igår åkte vi till min farfars bror och hans fru :D Mina urgulliga sysslingar var där med! Guuud så söta dom är, länktar efter att få krama dom igen :)

Nu sitter jag i min nya kofta jag köpte i Karlskrona, superskön är den :D Ni kommer få se den lite senare om jag hinner ;) Har duschat och när håret har torkat ska jag ut och fota lite (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0