Trysil Dag 1

Hejsan alla fina!
Idag började vi åka i backarna, i början var att skit. Verkligen, för backarna vi provade var smala och sen var det så att det likom var typ buckligt, så att man typ stannar ibland likom. Och sen gick det inte alls bra att åka, det känndes verkligen som om man började om på noll, men sen tog vi en chockladbit och provade ännu en ny backe, och den var suverrän! Perfekt! och snowboardåkningen gick (tänkte skriva kalas, men det var lite överdrivet;)) bra ;)
Och nu så är jag typ där jag slutade förra året, kanske lite sämre xD

En annan sak var att när jag typ hade ramlat från en lift, och johanna hade släppt sin lift precis på mig, så kom en kille på en skoter och frågade om vi ville åka med! Och sjääääälvklart sa vi ja, så vi satt bak på skotern när han körde (och han körde inte sakta heller) och bara skrattade, hahah! :D

Idag hade vi bara Johannas kamera med i backen, men tror vi tar med pappas eller min imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0