Om du var vaken, skulle jag ge dig, allt de där


Tjalooo

Har varit hemma idag med :( Asså det är verkligen inte kul att vara sjuk asså! Jag vet att man alltid önskar att man vore sjuk när skolan är som jobbigast, men när man väl mår piss och inga uppdaterar på bloggar, är inne på fb eller överhuvetaget är hemma, är det sämst ärr vara sjuk xD

Men mår mycket bättre iallafall, så får pallra mig till skolan imorgon! Då är det sovmorgon för mig med :)

Jag gick ut och fotade johanna lite med, hon ville ha en ny profilbild på facebook för att hon kapade av en bit av sitt hår igår eller förrgår :) Det blev jätte fint tycker jag! Ni kan förresten checka in hennes blogg:http://johannawelander.blogg.se/ :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0