skype is the shit


gammal bild från fb, har inga bilder ( bloggar fån skoldatorn)

Morsning korsning!! Sitter och skypar med julia just nu.

Idag har vi ju fått datorerna, dom är sjukt bra faktiskt! fungerar kalas! Sen sprag vi skoljoggen också :( julia har ju problem med sina knän, så jag var en god vän och joggade och gick med henne :) Men vi kom faktiskt imål på 42 minuter, inte as bra men inte asdåligt heller xD 5 km upp och ner HELA tiden ;) Julia och jag sa att vi ska komma iallafall under 40 min nästa år ;) Det värsta var att det regnade HELA tiden, och jag blev lite klagig då xD men klarade att cykla med och jag toog en vaaarm dusch och satte mig vid min nya fina dator ;)instralerade spotify o skype och snackade lite med victor på skype :)

NU ska ja fortsätta snacka med julia, örs imooorgon :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0