seven things..

- Det är Kalas konstigt att jag fortfarande älskar 1D (one direction) brukar tröttna efter en vecka, men ikke. dom är som fastklistrade ;)
- Jag kan inte blåsa tuggumi? Säger man så.. aja, jag kan inte iallafall det ;D
- Det enda jag önskar mig i julklapp är en IPhone 4s.
- Jag råkade låsa min mobil igårkväll, ska slå in min 'puk-kod' men vad den koden är, är ett mysterium...
- När jag var liten var jag nog en pojkflicka, hade bara killkompisar, älskade bilar och annat sånt. Fast det ändrades när jag började i förskolan, då jag hittade bratzen ;)
- Jag har Linser? Det kanske ni inte visste?
- Om jag plockar godis i affären, är iallafall hälften chocklad xD

Kommentarer
Postat av: annie!

Vill du ha en svart eller en vit IPhone 4s?

Kram! <33

2011-11-15 @ 12:16:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0