Som jag minns det var det lätt, även om jag trillade omkull

Hejsej!
Sitter ute på den lilla altanen och kollar fb ;) haha, känns som om jag bara sitter vid datorn. Men jag har varit nere vid affären och köpte en Frida-tidning :D Försöker nu läsa den välldigt långsamt, efterssom jag ibland han läsa igenon tidningar på bara en halvtimma ;) Men inte denna gången, ska spara den lite och läsa ngn gång ibland :)
Sen har jag bakat en paj med, en blåbärspaj! Så ska vispa lite vaniljsås och sen är det klart! och gått lite med Sindy ;)

Hörs imon troligtvis, om det inte kommer ett inlägg ikv ;)


som sagt är det pappas kamera... ;)


Kommentarer
Postat av: IdasPicture [FOTOBLOGG]

Sv; Tack desamma vännen! :D

2011-07-25 @ 19:02:43
URL: http://idaspicture.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0