Nothing to doo


Har ingenting att göra.. så jag gör ett inlägg här istället för att snoka runt på facebook som brukar hända annars :) hehe. Jag har iallafall varit lite hos mormor och morfar lite idag! Dom är dom bästa, älskar dom grymt mycket! ♥ Vi åt min favoritmat, potatis brunsås och kyckling och sen paj och vanlijssån :) mums så smarrigt!

Sen har jag fixat med denna lilla bloggen som snart kommer fyllas med en massa inlägg! Blev lite osäker om jag skulle starta den idag efterssom vi drar till sommarstugan imon eller på söndag. Men sen sa pappa att han fixar internet där nere, han är rätt bra att ha! :) Ska även städa bilen imorgon.. vi har ju varit i Frankrike och jag och Johanna (syster) skrämade ner liiiiiite i baksätet ;P

Men nu ska jag nog gå och borsta tänderna iallafall, får se vad jag gör efter det :) Ha det göttsålänge! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0