mr. ordningsvakt


Idag fick Johanna väcka mig :( Sover för länge nu på sommaren, och nu skulle vi även åka hem tidigt. Så nu är jag hemma igen! Det känns faktiskt riktgit skönt xD
Idag är det fotboll som gäller, seriematch nu (y) Det kommer troligtvis ta tid ;) hah, är hemma vid sju kanske?

Imorgon ska jag kolla på fotboll, efterssom vi är för många i laget och alla inte kan spela am´´sammtidigt så ska jag inte spela den matchen. Men jag och kameran kommer xD Sen ska troligtvis Moa hänga med mig hem, eller följer jag med henne hem :)

Bildern knäppte jag på en kalmar FF match, var bara tvungen att ta en kort på vakten. jag älskar poliser :) Dom verkar så snälla på något sätt ;) haha, väldigt stek B)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0