Morsning!

går dagen blev inte allt som jag trodde xD Först kollade jag junär laget spelade, (dom vann med 16-1) och då hade Moa blivit sjuk så vi han inte träffas :(

Men då sa Johanna att jag, Elin, hon och Ellen kunde sova hos henne. Så när jag kom till Johanna och såg typ 'till mathilda: nu ska du går en skattjakt, gå till stutsmattan och hoppa fem hopp och gör sedag ditt snyggaste hopp' Det första jag tänkte var: asså vad har dom hittat på nu då? xD

Sen hoppade jag fem hopp och gjorde en fin liten volt och sen fick jag en lapp av Johannas lillasyssters kompis: 'bra Mathilda ta dig ju till gungan och gunga lite!' Så jag gungade och kollade på nästa lapp ' gå till garaget sjungande på låten manboy' men efterssom jag är lite trög gick jag till den vanliga dörren och hörde Emilia och stina (johannas lillssyster och hennes kompis) skrika: GARAGET! haha, så jag gick och knackade på garaget och då kom Elin, Ellen och Johanna utspringande och kramade mig :D awwww, dom är mina små änglar!

Sen gick vi in i johannas hus och då gick jag se en video dom hade gjort. Där dom i slutet av alla småklippen eller hur man ska förklara det  sa: MATHILDA SKULLE VARIT HÄRR! det var så himla guligt av dom! ♥ sen massa bilder av allt vi gjort. Asså dom är så jäkla härliga så det inte går att beskriva!

Sen gick vi och köpte en pizza på planeten och satte oss med en filt på en lekpark typ och åt. Haha, asså fufan vad vi skrattade! Det har varit grymt kul! ♥ ♥ ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0