fröken ananas


Tjenixen!
Dagen har varit.. stressad och sjuukt rolig!
Först så skulle jag till tandläkaren, men innan de skulle jag sätta i mina linser. Och det tog typ hur lång tid som hälst xDså jag fick äta på typ fem minuter ;) Men det gick bra, och jag kom till tandläkaren och det var frid och fröjd. Skulle sluta bita på naglarna iallafall -.- typ förstör käkarna eller något :s

Sen gick jag, Johanna och Elin lite på stan. åt mat på subway också men köpte bara ett album och tuschpennor xD hah, har bestämt att det ska vara färgglatt i min almenacka nu :)

Tränade ju idag med, där fick jag stressa uänuu en gång. Bussen var helt konstig så vi gick hem istället xD och jag kom hem 5 minuter innan vi skulle åka till träningen. Så jag bytte om och tog ut mina linser (fick bara ha dom i 6 timmar idag och sen ska jag plussa på en timma imorgon och sen kan jag ha dom läänge) och åkte iväg ;)

imorgon ska jag vara med dom fina tjejorna jag träffade idag och fota lite. har ett asbra tema planerat! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0