Första skoldagen


byxorna jag i stort sett levt i, totalt älskar dom! Men jag tycker helt klart att dom är snyggare i verkligheten xD

Första skoldagen på en ny skoola med ny klass, check.
Det var faktiskt kul, förrutom att när vi precis hade fått våra skåpnycklar och skulle gå ner till skåpen fick jag lite pacik och hittade inte nyckeln, Var bombsäker på att jag hade lagt den i väskan men sen kom jag upp och så låg den på bänken xD

Dom enda riktiga lektionerna jag hade var franska och slöjd, fast vi typ hade bara en kvarts slöjd för hon hade glömt bort oss ;) haha, imorgon ska vi typ lära känna vanandra eller något på förmiddagen och sen efter lunch är det vanliga lektioner :)

Kommentarer
Postat av: Johanna den bääästa / syster

Asssssååå sååå många gånger jag ser felstavningar hos dig dåh -.- men nene du ska då påpeka allt ;) hoppas du är nöjd nu! ! !

2011-08-23 @ 21:29:28
URL: http://johannawelander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0